LIBURUAK > Ikerlaria

Mintzamena eta errealaBertsolaritza, formarik gabeko heziketaHezkuntzaren TeoriaEuskal Herriko hezkuntzaren historiaGuía temáticaHizkuntza HezkuntzaBertsolaritza eta eskolahizkuntza hezkuntza eta elebiduntasunaEuskal Eskola BerriaLesser Used LanguagesIkastolak eta euskal eskolakBiolentzia estatu_arrazoairen diskurtsoanLa question basqueerresistentziaren pentsamenduaLadin ulà vaste paconstruir o destruir nacionesEl IRA y la paz en IrlandaBurujabetza XXI mendeanTxillardegi lagun giroanPentsamendu askearen garapenaJuan Huarte au XXI Sièclenacionalista_cómo_por quéfilosofiako gidaSaiakeran saiatzeko gidaKant eta modernitatearen iraultzaPentsamendu matxinatuaren ospakizunaNacionalismo y Educaciónestá el Rey desnudoAprender a mirareleHegats 42Tantak 16Actas primer congreso internacional de ontologiaOntology StudiesDescartes lo racional y lo real Segundo Congreso de OntologíaBasque CurriculumDerechos humanos individualespraileaitz1giza eskubideakderechos

Honetaz gain:

ANEXO A TERMINOLOGÍA SOCIAL.

(Alfabetización, ikastola, euskara batua, euskerismos en el castellano, bersolarismo…) UNESCO 580104 Anthropos.Barcelona. Fito Rodríguez.(1991)

“La référence spatiale dans l´apprentissage scolaire de la deuxième lange”
Communication: SPEAQ (Société Pour la Promotion de L´enseignement au Québec)
Montreal. Fito Rodríguez (1992)

• Crítica del Lenguaje ordinario (1993, Libertarias)

• La política lingüística a l´estat espanyol (1994, Alcoiko Udala)

• Euskara mintzatuaren erronkak (1998, UPV/EHU)

• Eskola eta hizkuntza normalizazioa. Alderatutako Zenbait adibide (1998, Tantak)

Langes les moins répandues:formation des maîtres et culture de la paix

Código UNESCO: 610402; ISBN- 1 870675 08 8. pags 87/ 94 , Ed. UNESCO et le Bureau Européen pour les Langues Moins Répandues (Luxembourg), 1996.

Zer da performanzea? in Ahozko inprobisazioa munduan (2003), Código UNESCO: 610402; ISBN:84-95697-09-2;Págs. 317/ 324
Ed:Bertsolari Liburuak ; Donostia

Belaunaldi literarioak auzitan, Código UNESCO: 610402; ISBN 84-608-0136-5. Págs. 49/59, Ed: Utriusque Vasconiae. Donostia.2005.

From Plato´s Cave to the Internet, Comunicación al Congreso de Ontología: “Errealitatea, errepikapena eta desberdintasuna sorkuntza literarioan ”(Reality:repetition and differences in literary creation)

Publicada en Ontology Studies ( Cuadernos de Ontologia) n.7-2007- (Philosopher´s index);ISSN:1576-2270; pags330/340. 2006.

“El contacto con el escritor como estímulo del gusto lector (Descripción y consecuencias de una práctica de fomento de la lectura en lengua vasca)”
Comunicación al Congreso internacional “La escritura en el siglo XXI. Cognición, multilinguismo y tecnologías/ Writing in the 21ct Century. Cognition, multingualism and Technologies” .Univ. de Granada. 5.- (2008)

Euskal Idazleen Elkartea :hogeita bost urte pragmatismoaren bidean (Asociación de escritores en lengua vasca: veinticinco años en la vía del pragmatismo) In Revista Internacional de Estudios Vascos. N.54, 1, 1-323. ISSN: 02112-7016. Donostia .pags 227/2249.2009.

• K Planet (2009), Veneziako Udala)

• Entsegugintza (artikulua, Auñamendi Eusko Entziklopedia) (formatu digitalean: «Euskomedia»)

• Pedagogia (artikulua, Auñamendi Eusko Entziklopedia) (formatu digitalean: «Euskomedia»)

• Pedagogia Euskal Herrian (artikulua, Auñamendi Eusko Entziklopedia) (formatu digitalean: «Euskomedia»)

“The Iatrogenic Perspective on Contemporary Legends” publicado en The International Journal of Cultural Studies

Basque Education Rights and European School Systems  (2014)

Ikus argitaratutako beste horrenbeste ikerlan hemen:

http://www.inguma.eus/egilea/ikusi/fito-rodriguez-bornaetxea